Tandartspraktijk

H. van Huizen

Klachten

 

Heeft u vragen of klachten?

 

Ondanks alle inspanningen en inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over een behandeling in de praktijk. Wat kunt u doen?


  1.  Blijf er niet mee zitten maar spreek ons erop aan! Dan proberen we er samen uit te komen. U kunt dan het best even vooraf contact met ons opnemen, zodat wij tijd voor u vrij kunnen maken.
  2. U kunt ook kijken op Allesoverhetgebit.nl of uw vraag daar beantwoord kan worden. Of win telefonisch advies in bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP), telefoon 0900-2025012.
  3. Is uw klacht nog niet opgelost, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en ons bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.
  4. Komt u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uit, dan kunt u voor €75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld.

 

 Meer informatie

Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op Allesoverhetgebit.nl Vragen kunt u stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP), telefoon 0900-2025012. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.