Tandartspraktijk

H. van Huizen

Tandartspraktijk H. van Huizen is sinds 2002 gevestigd in Steenwijk en in de loop der jaren een begrip geworden in Steenwijk

Heeft u nog geen tandarts of bent u nieuw in Steenwijk e.o. komen wonen dan heten wij u van harte welkom. Wij willen u dan verzoeken om telefonisch contact op te nemen.

Om uw controle afspraken te maken klikt u op de onderstaande link

Voor zeer dringende pijnklachten die niet tot de eerstvolgende werkdag kunnen wachten te weten:

- nabloedingen

- ongevallen met tandletsel

- pijnklachten die niet met pijnstilling is te onderdrukken;

kunt u contact opnemen met de dienstdoende tandarts op onderstaand telefoonnummer

0900-112 3 112 (voor deze telefoondienst worden kosten in rekening gebracht)

In alle overige gevallen wordt u verzocht het antwoordapparaat af te luisteren

Medio 2020 zal de praktijk gaan verhuizen. De afgelopen jaren zijn we op de huidige lokatie uit onze jas gegroeid. Meer informatie zal via de website bekend gemaakt gaan worden.

Met ingang van 1 november 2019 is ons team versterkt met een mondhygiëniste. De mondhygiëniste is zowel beschikbaar voor onze eigen patiënten als voor patiënten van collega-tandartsen uit de regio. Hiervoor heeft u geen verwijzing nodig. Indien u een afspraak wilt maken met de mondhygiëniste kunt  u contact opnemen met de praktijk.  Indien u verzekerd bent voor tandheelkundige zorg, dan kan een deel van de behandelingen door de mondhygiëniste worden vergoed.

Op dit moment neemt de praktijk nieuwe patiënten aan. Voor inschrijving kunt u uitsluitend telefonisch contact opnemen met de praktijk op telefoonnummer 0521-523337.